ALL IN ONE

עד לפני מספר שנים היה נהוג לתכנן את היום המאושר בחיים במשך חודשים ארוכים, לעיתים אף שנה מראש…כיום הזמנים השתנו ☺.

זוגות אשר גרים בחו"ל ומתכננים להתחתן בארץ או אלו מפה שמזמינים מספר אורחים רב מחו"ל עדיין נאלצים לתכנן זמן רב מראש מכיוון שאין להם ברירה ,הם חייבים ליידע את מקום העבודה על ימי חופשה, להזמין כרטיסי טיסה ,לשריין מלון ועוד…

מרבית הזוגות הגרים בארץ כבר מזמן לא "מבזבזים" שנה מחייהם בתכנון הערב הגדול ,הממוצע כיום עומד על בין 4-6 חודשים.

פעם ,הדבר המורכב ביותר בהכנות לחתונה הייתה שמלת הכלה,זה היה לוקח נצח…חודשים של מדידות ושוב פעם מדידות  ועוד קצת מדידות לקינוח,בנות ישראל היו נוהרות לרחוב דיזנגוף בתל אביב ועוברות במספר לא מבוטל של סלוני כלות בכדי לבחור את שמלת חלומותיהן,הסכומים היו לא פרופורציונאליים בעליל ועוד על אחת כמה וכמה שלמחרת האירוע הכלה עם איפור מרוח וסיכות על הראש הייתה ממהרת לאותו סלון הכלות בכדי להחזיר את השמלה ,מה שאומר שכביכול הייתה מושכרת או מושאלת בסכום לא סמלי בכלל.

כיום,עשרות אם לא מאות מעצבי אופנה צעירים ומוכשרים הבינו את הפוטנציאל (וכפי שהשר כחלון עשה מהפכה עם הסלולרי) נוצרה מהפכה של ממש גם בתחום הנ"ל,היום שמלה יכולה לעלות בין 5000-1000 ₪ כאשר היא נתפרת מאפס על גוף הכלה והיא שלך לכל החיים, אחרי החתונה –תשמרי עליה,תתרמי אותה,תמכרי אותה בקיצור היא שלך.

אז איך הכול התחיל ???

עם קצב החיים האינטנסיבי של היום ,לזוגות יש גם הרבה פחות זמן,זמן להתרוצץ בין גני אירועים,זמן לבחור בין צלמים שונים או תקליטנים מומלצים,זמן ללכת לראות הרכבים מוסיקליים ועוד ועוד "מטלות"…היום הכל אינסטנט(ולא רק בחתונות).

במקביל לכל זה המצב הכלכלי של הזוגות הצעירים נכנס כאן לתמונה,הזוגות החלו להבין שיש פה את נושא הביקוש וההיצע וכשזוג "מתפשר" על תאריך מסוים או על יום מסוים בשבוע –הוא יקבל הצעת מחיר בהתאם .

לאט לאט הזוגות הבינו שכל התחום הזה עובד על מומנטום,כלומר-ככל שהזוג מגיע לגן האירועים ומתעניין על תאריך רחוק יותר,הנהלת הגן לא ממהרת לעשות הנחות מכיוון שיש לה מספיק זמן למכור את אותו התאריך עוד כמה וכמה פעמים,לעומת זוג שמגיע לגן ומציג "גמישות",כאן לא רק הגן מתרגש ומוכן להוריד לא מעט אלה גם כל שאר הספקים אשר מעדיפים למלא עוד יום ביומן בעבודה מאשר להישאר "מובטלים"

.הייתי אומר שזו סיטואציהקלאסית של Win Win וכולם יוצאים ממנה מורווחים.

השמועה על כך התפשטה כנראה כמו אש בשדה קוצים (מטאפורה לא משהו בהתייחס לתקופה האחרונה)ובנוסף -יותר ויותר  זוגות הבינו שגם ככה לא שולחים הזמנות לאורחים חצי שנה מראש כי אם מקסימום חודשיים ושהשמלה כבר לא דורשת חודשים של מדידות כי אם מקסימום שבועיים ,הפך הדבר לטרנד הלוהט בתחום האירועים .

היתרונות של הטרנד הם רבים ומגוונים אך העיקריים שבינהם

שמצד אחד-הזוגות חוסכים לא מעט בתקציב ומקטינים משמעותית את דרגת הסיכון שלהם מלחפור בור עמוק מדי-שיהיה להם קשה מאוד לצאת ממנו (הרי את החיים האמיתיים מתחילים למחרת האירוע).

ומצד השני-בהתראה קצרה שכזו הם מאמינים שבן הזוג שלהם לא יספיק לקבל רגליים קרות

אולי תאהב/י גם:

הפקת בת מצווה מקורית

הפקת בת מצווה מקורית

הפקת בת מצווה מקורית וייחודית ביחס אישי מעוניינים להזמין שירות הפקת בת מצווה מקורית, מיוחדת ובלתי נשכחת עבור הנסיכה הפרטית שלכם? הפקת בת מצווה שתעסיק

קרא עוד »
הפקת בת מצווה מקורית

הפקת בת מצווה בבית

הפקת בת מצווה בבית שלכם לחוויה בלתי נשכחת הפקת אירועים קטנים ופרטיים כמו הפקת בת מצווה בבית או הפקת חתונות דורשים תשומת לב מיוחדת וחווייתית אותה

קרא עוד »
איך עושים חתונה קטנה

איך עושים חתונה קטנה

איך עושים חתונה קטנה ונשארים בחיים? אם התחלתם לשאול את עצמכם איך עושים חתונה קטנה ואינטימית מבלי להסתבך יותר מדי, הגעתם למקום הנכון. הפקת אירועים

קרא עוד »

חוגגים אירוע? רוצים להיעזר בשירותינו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

עשו לנו לייק בפייסבוק:

סגירת תפריט
Call Now Button דילוג לתוכן